Tuesday, March 22, 2011

#5 Baik Buruk...

Hello uoall!!! baru2 terbaca kat paper 'Harian Metro' time lunch ngan Hasif Ismail, Wan Farhan & Imran Moinuddin...IRMA HASME dah pakai tudung uoall!!! alasan baru balik umrah(katenyer)....tapi oklah...kira adalah jugak langkah2 nak insaf (insaf ker?? )



irma hasmie
(ok tak?? ok kot... )

memang terbaik dari ladang betul Irma Hasmie sejak bertudung ini. Bukan sahaja daripada segi penampilan tetapi juga dari segi kata-katanya. Nampak sangat berhemah dan sangat bijak. GossipBoy LIKE sangat-sangat. Untuk pengetahuan semua, sudah hampir 3 minggu Irma Hasmie bertudung sejak pulang daripada umrah. Tahniah sekali lagi GossipBoy ucapkan.
Makin bertambah respek GossipBoy terhadap Irma selepas mendengar kata-katanya ini:-
'Alhamdulillah, walaupun bertudung saya masih ditawarkan berlakon dalam beberapa drama dan tidak menganggap perubahan ini akan menutup rezeki saya.Saya tidak kisah dengan watak yang diberikan asalkan tidak melanggar keperibadian saya sekarang.'


Tapi, berbeza pulak ngan artis kegemaran GossipBoy sorang ni, YUNA... fesyen tudung terbaru dia macam ada yg tak kena.. TAK SESUAI!!!.. kak Yuna.. Tolonglah!!! ubahlah balik fesyen tudung tu... nanti tak pasal2 kena maki ngan makcik2....So Kak Yuna... please... CHANGE!!



yuna tudung

(ok tak??? tak sesuai occay!!! )

Ape2 pun... ini sekadar pendapat GossipBoy... kalau ada yg tak suka... Ada aku kisah???
:: GossipBoy ::

No comments:

Post a Comment